the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/14جون(ایجنسی) یوں تو خواتین حمل کے دوران مناسب کھانا کھاتی ہیں تاکہ اس کے بچے کی پیدائش کے دوران کوئی دقت نہ ہو. ساتھ ہی اس بچہ صحت مند ہو، لیکن امریکہ کے ٹیکساس کی ایک خاتون کا معاملہ بالکل مختلف ہے. مونیکا نام کی یہ عورت تیسری بار حاملہ ہوئی ہیں. وہ ان دنوں اس لیے زیادہ کھانا کھا رہی ہیں، تاکہ وہ حمل کے دوران دنیا کی سب سے موٹی عورت کا ریکارڈ قائم کر سکیں. دلچسپ بات یہ ہے کہ مونیکا ریلے کی مرضی پوری کرنے کے لئے ان کی منگیتربھی ان کی مدد کر رہے ہیں. مونیکا ان دنوں وزن بڑھانے کے لئے روزانہ 10000 کیلوری توانائی حاصل کر رہی ہیں.

میٹرو کی خبر کے مطابق 28 سالہ مونیکا ریلے فی الحال 300 کلو کی ہیں. وہ ان دنوں وزن بڑھانے کے لئے جنک فوڈ برگر، 30 چکن فورٹ ، ٹیکساس کے 28 سالہ مونیکا ریلے نے ڈبل چيز برگر، 30 چکن اور گیلن بھر کر آئس کریم کھاتی ہیں. مونیکا گزشتہ موسم گرما میں حاملہ ہوئی تھیں، لیکن ماں نہیں بن پائی تھیں. دوسری بار 14 ماہ حاملہ رہنے کے بعد ان کا اسقاط حمل ہو گیا تھا. ابھی مونیکا تیسری بار حاملہ ہوئی ہیں. اس وقت وہ ہر حال میں ماں بننا چاہتی ہیں.


مونیکا نے کہا، 'میں نے اپنی زندگی میں سب سے موٹی عورت بننا چاہتی ہوں. بیڈ پر پڑے رہنا چاہتی ہوں. اب میں حاملہ ہوں اور اس دوران بھی سب موٹی عورت ہونے کا اعزاز حاصل کرنا چاہتی ہوں. '

دنیا کے سامنے اپنا موٹاپا ظاہر کرنے کے لئے مونیکا نے اپنا Photoshoot کی بھی کرایا ہے. وہ مختلف ٹی وی چینلز کے ذریعے حمل کے دوران کی تجربہ کو بیان کر رہی ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.