the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

واشنگٹن،24جون(ایجنسی) اتھ سے ہاتھ ملے، دل سے ملے دل، درد ہوگا دور جی ہاں، اگر آپ باپ بننے والے ہیں اور آپ کی بیوی درد زہ برداشت کر رہی ہیں تو نئی تحقیق کی یہ باتیں آپ کے لیے مفید ثابت ہو سکتی ہیں. دراصل، ایک نئی تحقیق میں یہ پتہ چلا ہے کہ پارٹنر کی تکلیف کے وقت اگر آپ کو آپ کے ہاتھوں میں ان کا ہاتھ پکڑتے ہیں تو آپ کے دل اور سانسوں کے تار ان سے کچھ اس طرح مل جاتے ہیں کہ ان کے مصائب کم ہو جاتی ہے.

امریکہ کے University of Colorado Boulder میں 22 جوڑوں پر ایک مطالعہ کیا گیا. اس واقعہ میں حیرت انگیز طور پر یہ بات نکل کر سامنے آئی کہ جو دو شخص ساتھ رہ رہے تھے، انہوں نے ایک دوسرے میں اپنا عکس دیکھنا شروع کر دیا.

University of Colorado Boulder سے پاول گولڈسٹین نے بتایا، آپ کا پارٹنر جتنا ہمدرد ہوگا آپ کے مرض میں یہ اتنا ہی مؤثر ہوگا اور جب دونوں ایک دوسرے کے رابطے کو محسوس کریں گے تو ان کے درمیان اس تار کے ملنے کی رفتار بھی اتنی ہی تیز ہوگی. حالیہ مطالعہ سے یہ بھی پتہ چلا ہے کہ جب لوگ ساتھ میں کوئی جذباتی فلم دیکھتے ہیں یا ساتھ میں گاتے ہیں، تب بھی ان کے دلوں اور سانسوں کی رفتار تقریبا ایک جیسی ہو جاتی ہے.

تحقیق میں یہ بھی پتہ چلا ہے کہ جب لیڈر اور ان کے مداحوں کے درمیان اچھی مطابقت ہوتی ہے تب ان کی سوچ بھی یکساں ہو جاتی ہے. اتنا ہی نہیں اگر کوئی پریمی جوڑا ایک دوسرے کے ساتھ ہو تو ان کے دل اور دماغ کی رفتار تقریبا ایک جیسی ہو جاتی ہے.یہ حالیہ مطالعہ، 'سائنٹیفک رپورٹس' نامی میگزین میں شائع کیا جاتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.