the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موٹاپا کسی بھی صورت حال میں کسی کو بھی اچھا نہیں لگتا ہے . کہا جاتا ہے کہ موٹاپا کئی بیماریوں کی جڑ ہے . موٹاپا بہت سے بیماریوں سے منسلک ہے ، جیسے دل کی بیماری ، ذیابیطس ،، کئی قسم کے کینسر اور Osteoarthritis وغیرہ ہے . موٹاپا کے وغیرہ ہے . موٹاپا کےکے اہم وجہ انتہائی کیلوری والے کھانے کی مقدار ، جسمانی سرگرمیوں کی کمی ، کا مرکب ہو سکتا ہے . اگرچہ صرف جینیاتی ، طبی یا ذہنی بیماری کی وجہ سے بہت ہی کم تعداد میں پائے جاتے ہیں . یہ کئی بیماریوں کی جڑ ہے لہذا اس سے بچا جانا چاہئے .سبزی کھانے میں چربی کم ہوتی ہے جس سے موٹاپا نہیں ہوتا ہے یا پھر کم ہوتا چلا جاتا ہے .
دہی کھانے سے بھی وزن کم ہو سکتا ہے . مزید دہی کھانے والوں کا وزن تیزی سے گھٹتا ہے یا کم بڑھتا ہے . دہی میں کیلشیم اور پروٹین موٹی کو کم کرنے میں معاون ہوتا ہے ،دہی رات کو نہ کھائیں . صبح یا دوپہر کے کھانے میں اسے لینا بہتر رہتا ہے .کھانا بھوک سے تھوڑا کم ہی لینا چاہئے . اس سے عمل انہضام بھی ٹھیک ہوتا ہے اور پیٹ بڑا نہیں ہوتا . پیٹ میں گیس نہیں بنے اس کا خیال رکھنا چاہئے . 
موٹاپا کم کرنے کے لئے ورزش کا بھی سہارا لیا جا سکتا ہے . تیرنا آتا ہے تو اس سے اچھی ایکسرسائز دوسری نہیں . نہیں آتا ہے تو صبح کی سیر کے لئے روز نکل جائے .

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.