the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

آفس کی بھاگ دوڑ اور hectic schedule کے چلتے آپ کی فعالیت کے ساتھ ساتھ آپ کی صحت پر بھی برا اثر پڑتا ہے. فعالیت میں کمی کے چلتے آپ اپنا کام مکمل نہیں کر پاتے، جس سے آپ تناؤ میں رہتے ہیں. آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کچھ باتیں، جنہیں اپناكر آپ بھی اپنے کام کوenjoyکر سکتے ہیں. 
دل سے کیجئے کام 
آپ کو جو بھی کام دیا گیا ہے، اسے پورے دل سے کیجئے. اگر آپ اونٹھتے ہوئے کام کریں گے تو کام بھی ٹھیک سے نہیں ہو پائے گا اور باس سے ڈانٹ بھی پڑے گی. وہیں اگر کام آپ کے دماغ کا نا ہونے پر بھی آپ کے دل سے کام کریں گے تو وہ جلدی سے ہو جائے گا اور تعریف بھی ملے گی. 
کام کی جگہ پر خوش رہنے کی کوشش کریں 
اپنے آفس میں خوشگوار ماحول بنائیں رکھیں. خوش ہو کر کام کرنے سے آپ میںPositivityآئے گی اور آپ بور ہو کر کام نہیں کریں گے. خوش ہونے سے آپ سکون سے رہینگے۔اپنے ساتھیوں سے بات کریں. اس سے آپ آپکا تناؤ کم ہوگا۔ا اور آپ مزید اچھی طرح کام کر پائیں گے. 
مثبت سوچ 
آفس میں آپ کو کئی تکلیفوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، لیکن سے وقت آپ مثبت سوچ رکھیں. مثبت خیالات کے ساتھ آپ اپنی پریشانیوں کو آسانی سے حل کر پائیں گے. 
کام سے تھوڑا بریک لیں 
مسلسل کام کرتے رہنے یا کمپیوٹر سکرین پر دیکھتے رہنے سے تھکاوٹ ہو جاتی ہے. اس لئے ان کے کام سے تھوڑا سا بریک لیں. 5-10 منٹ کے لئے اپنی آنکھوں کو آرام دیں. کینٹین میں چائے پی آئیں یا تھوڑی دیرcorridor میں ٹہل لیں. پھر واپس آ کر اپنے کام میں مصروف ہو جائیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.