the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،19 مئی (ایجنسی) زیر ماحولیات انیل دوے کی 60 سال میں اور بالی وڈ اداکارہ ریما لاگو کے 59 سال کی عمر میں اچانک موت ہونے نے بغیر کسی انتباہ کے پڑنے والے دل کا دورہ کے بارے میں فکر بڑھا دی ہے.


انیل دوے کو دل سے منسلک سنگین مسئلہ ہونے کے بارے میں کوئی اشارہ نہیں تھا. انہوں نے کل دیر رات وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ ایک میٹنگ کی تھی. وہیں، ریما کے خاندان نے بتایا کہ ان کے ساتھ صحت سے متعلق کوئی مسئلہ نظر نہیں آ رہی تھی. تاہم، ڈاکٹروں نے کہا کہ ہندوستانیوں میں زندگی متوقع اضافہ ہوا ہے جبکہ جوانی میں ہی لوگوں کو دل کے دورے پڑ رہے ہیں.

AIIMS دل کی بیماری کے ماہر ڈاکٹر سندیپ مشرا نے بتایا کہ 55 سال کی عمر کے نیچے تقریبا 50 فیصد ہندوستانی دل کا دورہ پڑنے سے مبتلا ہیں جبکہ 25 فیصد دل کا دورہ پڑنے کا معاملہ 40 سال سے نیچے کی عمر میں ہے.

ڈاکٹروں نے خبردار کیا ہے کہ ورزش نہ کرنے کی وجہ سے ذیابیطس، موٹاپا اور ہائی بلڈ پریشر جیسے بیماری ہوتے ہیں جو دل کا دور پڑنے کی اشتراک وجہ ہیں. انہوں نے خبردار کیا کہ تمباکو نے اس خطرے کو اور بڑھا ہے.

ڈاکٹر مشرا نے کہا کہ ہم متعدی امراض کو قابو کر شرح اموات میں کمی لانے کے قابل رہے ہیں لیکن طرز زندگی سے منسلک اموات بڑھ رہی ہیں.

سر گنگا رام ہسپتال کے دل کی بیماری کے سیکشن کے صدر ڈاکٹر کے مطابق ہندوستان میں جن لوگوں کو دل کی بیماری ہے یا جنہیں دل کا دورہ پڑا ہے، وہ مغربی ممالک میں اسی طرح کے مسائل والے لوگوں کے مقابلے میں آٹھ سے 10 سال چھوٹے ہیں .

انہوں نے کہا کہ 50 فیصد معاملات میں بغیر انتباہ کے دل کا دور پڑتا ہے. ڈاکٹروں نے کہا کہ ہندوستان میں وقت سے پہلے دل کا دورہ پڑنے کی ایک اہم وجہ hypercholesterolemia ہے جو ایک جینیاتی صورت حال ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.