the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،8اپریل(ایجنسی) وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بالی ووڈ اداکار عمران ہاشمی کے 6 سالہ بیٹے کو عمران سے بھی بڑا سپر اسٹار بتاتے ہوئے کینسر کے خلاف جنگ میں کامیابی حاصل کرنے کے لئے ہاشمی کو مبارکباد دی ہے.
کیجریوال نے بیتی شام انڈین اسلامک سینٹر 'میں' کس آف لو 'کے عنوان والی ہاشمی کی پہلی کتاب کے رسم اجرا کے موقع پر یہ باتیں کہیں. کتاب کو پینگوئن رینڈم ہاؤس کی طرف سے شائع کیا گیا ہے.
عمران ہاشمی اور 21 سالہ بلال صدیقی کتاب کے شریک مصنف ہیں. پوری کتاب اداکار کے چار سالہ بیٹے ایان کے گردے کے کینسر جھوجنے کے دوران اس سے نکلنے کی ان کے سفر اور اس دوران ہاشمی اور ان کی بیوی نے جو کچھ بھی برداشت کیا اس طویل جدوجہد کے دور کی کہانیاں کہتی ہے.
کیجریوال نے کہا کہ یہ کتاب لکھنے کے لئے میں نے عمران اور بلال کو مبارکباد دینا چاہتا ہوں. میں نے ابھی تک یہ کتاب پڑھی نہیں ہے لیکن اب تک جو کچھ بھی میں نے سنا ہے مجھے لگتا ہے کہ آپ کا بیٹا آپ سے بھی بڑا سپر اسٹار ہے. ایان کے کینسر میں مبتلا ہونے کا پتہ چلنے کے بعد اسے سات ماہ کے علاج کے لئے کینیڈا منتقل کر دیا گیا تھا، جو نہ صرف بہت تکلیف دہ تھا بلکہ مہنگا بھی تھا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

موب لینچنگ مسلسل بھارت کے مختلف حصوں میں واقع ہو رہی ہے. کیا یہ جمہوریت کو خطرہ ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.