the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

بھارت میں کورونا وائرس کے مزید کیسوں سے بچنے کے لئے، کیا لاک ڈاؤن کو مزید دو ہفتوں تک بڑھانے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.youtube.com/watch?v=eGtf4Qvv0BM&feature=youtu.be
نئی دہلی،27اپریل(ایجنسی) بجرنگی بھائی جان کے ڈائریکٹر کبیر خان سے پاکستان میں بدسلوکی کی گئی ہے. میڈیا رپورٹس کے مطابق، کبیر خان کو کراچی ایئرپورٹ پر لوگوں نے جوتا دکھایا ہے. کبیر خان ایک سیمینار میں شرکت کے لئے کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پہنچے تھے. بتایا جا رہا ہے کہ کبیر خان جیسے ہی اپنی گاڑی سے اترے لوگوں نے انہیں گھیر لیا اور ان سے پوچھنے لگے کہ وہ کیوں پاکستان کے خلاف فلمیں بنانے. ایئر پورٹ پر موجود لوگوں نے اس دوران شیم-شیم کے نعرے بھی لگائے. تاہم، کبیر خان وہاں واقع لوگوں کے سامنے سے خاموش نکل گئے.
ویڈیو میں دیکھئے کس طرح پاکستان میں کبیر خان کے ساتھ بدسلوکی کی گئی

ڈائریکٹر مدھر بھنڈارکر نے کبیر خان کے ساتھ ہوئی بدسلوکی کی مذمت کی ہے. مدھر بھنڈارکر میں کہا کہ ہم اس کی مذمت کرتے ہیں، یہ مکمل طور غلط ہے. فلموں میں فکشن ہوتا ہے. انہیں خراب انداز میں نہیں لینا چاہئے. 

اس پوسٹ کے لئے 1 تبصرہ ہے
Hyder Syed Says:
جب کوئی کسی بھی ملک کے خلاف بات کرے گا تو اس کے خلاف عوامی رائے اچھی نہیں ھو گی۔ سیاسی ہو، عسکری ہو یا فلمی میدان ہندوستان پاکستان کے خلاف بات کرنا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دیتا۔ کھسیانی بلی کھمبا نوچے کا مصداق ہندوستان اپنے گھر کو بہتر نہیں کر سکتا اور پاکستان کے معاملات میں ٹانگ اڑانا اپنا فرض سمجھتے ہوئے ہرزہ سرائی پر اتر آتا ہے۔ کنیر خان کے ساتھ جو کچھ ہوا اس کا حقدار تھا۔ بلکہ اس سے زیادہ ہونا چاہئے تھا۔ کون اپنے ملک کے خلاف بات سننا پسند کرے گا؟

Comment posted on March 26 2017
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.