the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،30مارچ(ایجنسی)اتر پردیش کے قدآور لیڈر امر سنگھ نے ایک بڑا انکشاف کیا ہے. انہوں نے کہا کہ انہیں اطلاع ملی ہے وزیر اعظم نریندر مودی بالی وڈ کے سپر اسٹار امیتابھ بچن کا نام ہندوستان کے اگلے صدر کے لیے ملک کے سامنے رکھنے والے ہیں. Essel Group's گروپ کے نیوز چینل انڈیا 24x7 کے مدیر Vasindra Mishra سے خاص بات چیت میں امر سنگھ نے یہ دعوی کیا ہے.
امر سنگھ نے یہ بھی انکشاف کیا کہ انہیں نریندر مودی سے ملنے کا موقع ارون جیٹلی کے ذریعے ملا تھا. اس کے بعد انہوں نے نریندر مودی سے امیتابھ بچن کو ملوایا تھا. امر سنگھ نے کہا، وہ شخص بھی میں ہی ہوں جس نے امیتابھ بچن کو 'پا' فلم سلسلے میں نریندر مودی سے ملوایا تھا، تب وہ گجرات کے وزیر اعلی تھے. مودی بچن کی ملاقات کے بعد نریندر مودی نے امیتابھ بچن سے گجرات کا برانڈ ایمبیسڈر بننے کو کہا تھا.
قابل ذکر ہے کہ امر سنگھ ایک وقت میں بچن خاندان کے بے حد قریبی رہے ہیں. تاہم چند سال پہلے امیتابھ کو اپنا بڑا بھائی کہنے والے امر سنگھ اور بچن خاندان میں کافی دوریاں آ گئیں جو اب تک بنی ہوئی ہیں. حال ہی میں بی جے پی رہنما شتروگھن سنہا نے بھی کہا تھا کہ امیتابھ بچن کو ملک کا اگلا صدر بنایا جانا چاہئے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.