the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی،27اپریل(ایجنسی) بالی ووڈ کی چکاچوند سے بھری دنیا میں کب کس کے ساتھ کیا ہو جائے کچھ کہا نہیں جا سکتا. یہاں پھ بھر میں کسی کے ستارے بلندیوں پر تو کبھی گردش میں پہنچ جاتے ہیں.
اس وجہ سے ہی ممبئی کو مایاوی نگری کے نام سے بھی جانتے ہیں. بالی ووڈ کی چکاچوند بھری اس دنیا میں حال ہی ایک ایسا واقعہ سب کے سامنے آیا جو ڈوبتے کیریئر کی کہانیاں بیان کرتا ہے.
ممبئی کی سڑک پر بھیک مانگنے اور چوری کرنے کی وجہ سے پولیس نے ایک 25 سالہ لڑکی کو گرفتار کیا. گرفتار ہونے کے بعد لڑکی نے خواتین پولیس کو گالیاں دی اور ان کو کاٹنے کی کوشش بھی کرنے لگی . ارد گرد جمع ہوئے لوگوں نے جب اس لڑکی کو غور سے دیکھا تو پتہ چلا کہ وہ تو مشہور اداکارہ متالی شرماMitali Sharma ہے. 
آپ کو بتا دیں کہ متالی دہلی کی رہنے والی ہے اور فلموں میں اپنا کیریئر بنانے کے چکر میں اس نے اپنے گھر والوں سے ناطہ توڑ لیا ہے. جب اس کو یہاں ناکامی ملنے لگی تو گزارا کرنے کے لئے اس نے چوری کرنے اور بھیک مانگنا شروع کر دیا.
جب متالی نے اپنا کیریئر شروع کیا تھا تب اس نے بھوجپوری فلموں کے ساتھ بہت سے نامی گرامی ماڈلنگ اسائنمنٹس بھی کئے. لیکن کچھ مہینوں سے انہیں اسائنمنٹس ملنے بند ہو گئے، جس کی وجہ سے ان کی اقتصادی حالات بگڑتے گئی.
پولیس کے مطابق متالی کو دیکھ کر لگتا ہے کہ انہوں نے گزشتہ کچھ وقت سے کچھ بھی نہیں کھایا ہے. جس طرح سے وہ برتاؤ کر رہی ہیں، اس سے ایسا لگتا ہے جیسے ان کا ذہنی توازن بگڑ گیا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.