the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،15جنوری(ایجنسی) دہلی کے بزنس مین سنجے کپور نے الزام لگایا ہے کہ بالی ووڈ اداکارہ کرشمہ کپور نے ان کے ساتھ پیسے کے لئے شادی کی تھی. سنجے نے ممبئی کے مضافات باندرا کی فیملی کورٹ میں طلاق کے لئے دائر نئی عرضی میں یہ بات کہی ہے.
انگریزی اخبار mirror کے مطابق داخل اس عرضی یہ بھی کہا گیا ہے کہ کرشمہ ایک بیوی اور بہو کی ذمہ داری نبھانے میں ناکام رہی ہیں. انہوں نے ماں کی ذمہ داری کو بھی ٹھیک طرح سے نہیں نبھایا. داخل عرضی میں سنجے نے دعوی کیا ہے کہ کرشمہ بچوں کا استعمال کر رہی ہے تاکہ وہ مجھ سے زیادہ سے زیادہ پیسے کی کوشش کر سکیں. انہوں نے کرشمہ پر الزام لگایا کہ کرشمہ نے بچوں کو بھی ان بیمار باپ سے نہیں ملنے دیا اور ملنے کی آخری امید کے ساتھ انہوں نے 6 ماہ پہلے ہی دم توڑ دیا.
دوسری طرف کرشمہ کے وکیل نے ان تمام الزامات کو بے بنیاد قرار دیا ہے. ان کا کہنا ہے کہ سنجے جھوٹی کہانیاں بنا کر بچوں کے لئے حالات کو اور مشکل بنا رہے ہیں. غور ہو کہ کرشمہ کپور کے ساتھ سنجے کپور کی شادی سال 2003 میں ہوئی تھی. بڑی بیٹی سمايرا 2005 میں اور بیٹا کیان سال 2010 میں پیدا ہوا تھا. اس سے پہلے کرشمہ نے سنجے کپور پر برا برتاؤ کرنے کا الزام لگایا تھا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.