the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی،27جولائی(ایجنسی) اداکار سلمان خان کی فلم 'ہم آپ کے ہیں کون' میں کام کر چکیں ساتھی اداکارہ رینوکا renuka-shahane نے ہرن شکار سے منسلک دو مقدمات میں سلمان کے بری ہونے پر سوال اٹھائے ہیں.
فیس بک پر رینوکا نے سلمان کے بری ہونے کے ساتھ ساتھ اس میں تاخیر کو لے کر بھی ناراضگی ظاہر کی ہے. 51 سال کی اداکارہ رینوکا نے دیگر اداکاروں کو فیصلے کے دائرے سے دور رکھنے پر بھی سوال اٹھائے ہیں. مبینہ واقعات کے وقت سلمان جودھپور میں سیف علی خان، تبو ،، سونالی بیندرے اور نیلم کے ساتھ فلم 'ہم ساتھ ساتھ ہیں' کی شوٹنگ کر رہے تھے.
رینوکا نے کہا، 'جب مور ان کے ہوڑا یں ناچ رہا تھا تو وہ ایسے جانوروں کو مارنا چاہتے تھے جو کہ کم ہی دکھائی دیتے ہیں. انہوں نے اس جانور کو مارا اور پکا کر بھی کھایا. صرف سلمان پر ہی سیاہ ہرن اور چنکارا کو قتل کرنے کا الزام کیوں لگایا گیا؟ سلمان جودھپور جیل میں بھی رہے لیکن لوگوں کے خلاف کوئی الزام نہیں لگائے گئے. 'یہ فیس بک اكاٹ رینوکا کا ہی ہے یا نہیں اس بات کی تصدیق نہیں کی جا سکی ہے.
رینوکا نے کہا کہ فیصلہ اس بارے میں سوال اٹھاتا ہے کہ چنكارا کو کس نے مارا؟
آپ کو بتا دیں کہ راجستھان ہائی کورٹ نے سلمان کو سال 1998 میں جودھپور میں چنکارا کے شکار سے متعلق دو مقدمات میں بری کر دیا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.