the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

بگ باس 9 کا خطاب پرنس نرولا prince narula نے جیت لیا ہے. پرنس سے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا کہ کس طرح شروع سے ہی انہیں بگ باس کا خطاب جیتنے کا بھروسہ تھا. پرنس سے پہلے Spiltsvila اور Roadies کا خطاب بھی اپنے نام کر چکے ہیں. آخر پرنس ایسا کیا کمال کرتے ہیں کہ جس شو میں جاتے ہیں وہ جیت جاتے ہیں، اس سوال کے جواب میں پرنس نے کہا کہ میں جو بھی کھیل ادا کرتا ہوں، وہ دل سے ادا کرتا ہوں تو جیت جاتا ہوں.
پرنس نے بگ باس کے گھر میں اپنے تجربے کے بارے میں بتاتے ہوئے کہا کہ 3 ماہ تک گھر میں رہنے کا تجربہ کافی اچھا رہا. مجھے گھر والوں کے ساتھ بہت مزا آیا، تمام لوگ وہاں بہت اچھے تھے میں ان کے ساتھ ہمیشہ رابطے میں رہنے کی کوشش کروں گا.
پرنس نے اپنی جیت کا کریڈٹ Kishwar کو دیتے ہوئے کہا کہ ٹاسک کے دوران 15 لاکھ روپے لے کر كشور اگر نہیں جاتیں، تو وہ ونر نہیں ہوتے انہوں نے کہا کہ میں كشور کا شکرگزار ہوں، جس کی وجہ سے میں نے بگ باس کا خطاب جیتا. 
پرنس نے بتایا کہ وہ بگ باس میں جیسے نظر آتے تھے، وہ اصلی زندگی میں بھی ویسے ہی ہیں. ان لوگوں کے ساتھ مذاق مذاق کرنا کافی اچھا لگتا ہے. وہ 3 ماہ تک گھر میں دل سے کھیلے اور گھر والوں کے ساتھ خوب مستی بھی کی. انہوں نے بتایا کہ میں بگ باس کے گھر میں یہ سوچ کر گیا تھا کہ مجھے ہی جیتنا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.