the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com
https://www.youtube.com/watch?v=bCyPvnwxJSQ&feature=youtu.be

نئی دہلی،24اپریل(ایجنسی) بالی ووڈ اداکار نواز الدین صدیقی نے فلم انڈسٹری میں اپنی محنت اور بااثر اداکاری سے آج یہ مقام حاصل کیا ہے. نواز الدین صدیقی ان دنوں ڈائریکٹر نندتا داس کی فلم 'منٹو' کی شوٹنگ میں جی جان سے مصروف ہیں.

پیر کی صبح ایک ویڈیو پیغام کے ذریعے نواز نے بتایا کہ گزشتہ دنوں انہوں نے اپنا ڈی این اے ٹیسٹ کروایا تھا جس رپورٹ میں پتہ چلا کہ وہ کئی مذاہب پر مشتمل بنے ہیں لیکن وہ 100٪ آرٹسٹ ہیں. دراصل، نواز بغیر کچھ بولے اس ویڈیو کے ذریعے مذہب کا متن پڑھا رہے ہیں.

نواز الدین صدیقی نے بتایا ہے کہ وہ کچھ فیصد ہندو ہے، کچھ فیصد مسلم، سکھ اور کچھ فیصد بددھسٹ بھی ہیں. انہوں نے یہ ویڈیو اپنے سوشل اکاؤنٹ پر اسٹاک کیا جس میں نواز ہاتھ میں پلےكارڈ لئے کھڑے ہیں. جس پر لکھا ہے کہ انہوں نے اپنا ڈی این اے ٹیسٹ کروایا ہے اور نتیجہ میں انہوں نے پایا کہ دنیا میں جتنے بھی مذہب ہے وہ سارے ان کے اندر ہے مگر آخر میں انہوں نے ایک پلےكارڈ اٹھایا جس پر لکھا ہے کہ وہ 100 فیصد آرٹسٹ ہے.

ویسے نواز کا یہ ویڈیو مذہب کے نام پر سیاست اور باہمی بحث پر ایک جواب ہے. یہ نواز کا ایک عام خیال ہے جسے انہوں نے اس ویڈیو کے ذریعے دکھایا ہے. اس ویڈیو کی ہدایت نواز کے چھوٹے بھائی شمس نے کیا ہے. وہ پہلے بھی کچھ مختصر فلمیں بنا چکے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.