the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

بمبئی،12مارچ(ایجنسی) کچھ دن پہلے ہی ملائکہ ارورہ خان اور ارباز خان کے طلاق کی خبروں کو ایک ویب سائٹ نے بریک کیا تھا. اس خبر کے بعد سے ہی دونوں کے رشتے میں ان بن کو لے کر کئی خبریں سامنے آتی رہیں. لیکن اب خبر ہے کہ آخر کار ملائکہ نے ارباز کے ساتھ کے 18 سال کے شادی شدہ رشتے کو توڑنے کا فیصلہ لے ہی لیا ہے.
Mumbai mirror کی خبر کے مطابق، ملائکہ ارورہ اور ارباز خان کے تعلقات میں ایک بدتر موڑ آ گیا ہے. ملائکہ نے آخر کار ارباز خان سے طلاق لینے کا فیصلہ کر لیا ہے. تاہم ملائکہ کے دیور سپر اسٹار سلمان خان نے اس كپل کے درمیان صلح کرانے کی کوشش بھی کی لیکن بات نہیں بنی. کیونکہ ملائکہ نے شاید طلاق لینے کا مکمل طور پر ذہن بنا لیا ہے. ملائکہ کے ایک قریبی دوست نے بھی اس بات کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملائکہ جلد طلاق فائل کرنے جا رہی ہیں. '
یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ ملائکہ نے سلمان خان اور پورے خاندان کو اس بارے میں بتا دیا ہے کہ وہ ہی اپنے بیٹے ارهان کی دیکھ بھال کریں گی.
اس كپل کے درمیان ان بن کی خبریں سب سے پہلے اس وقت شہ سرخیوں میں آئیں جب اس كپل نے اپنے ٹی وی شو 'پاور كپلس' میں ایک ساتھ نظر آنا بند کر دیا. دونوں ستارے نے اس شو کے صرف تین اقساط ساتھ میں کئے.
ملائکہ ارورہ اور ارباز نے پانچ سال ریلیشن میں رہنے کے بعد 12 دسمبر، 1998 میں شادی رچائی. 18 سال کی اس شادی میں پہلے کبھی کوئی اختلافات کی خبر سامنے نہیں آئی تھی لیکن اب یہ رشتہ طلاق کے دہانے پر ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.