the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ہریانہ،13جنوری(ایجنسی) ٹیلی ویژن پر نشر ہونے والے مزاحیہ شو 'کامیڈی نائٹس وتھ کپل' سے گھر گھر میں اپنی شناخت بنانے والے مزاحیہ اداکار ككو شاردا کو چہارشنبہ کوDera Sacha Sauda کے کے جذبات کو مجروح کرنے کے الزام میں گرفتار کر لیا گیا.
پولیس نے ككو کو یہاں چیف جوڈیشیل مجسٹریٹ کی عدالت میں پیش کیا جہاں سے انہیں 14 دن کی عدالتی حراست میں بھیج دیا گیا. ہریانہ پولیس نے ككو کو ممبئی سے گرفتار کیا. ان پر تعزیرات ہند کی دفعہ 295 اے کے تحت 31 دسمبر کو مقدمہ درج کیا گیا. اس دفعہ کسی کے مذہب یا مذہبی عقیدے کی توہین کرکے اس مذہبی جذبات کو ٹھیس پہنچانے سے متعلق ہے.
ككو کے خلاف اودے سنگھ نام کے شخص نے مقدمہ درج کرایا تھا. پولیس نے یہ معلومات دی. گرفتاری کے بعد نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے ككو نے معافی مانگی اور کہا کہ وہ تو صرف آرٹسٹ ہیں اور انہوں نے چینل اور پروگرام کے مینوفیکچررز کے ہدایت میں اپنا پروگرام پیش کیا تھا. انہوں نے کہا کہ مجھے ایک کپڑے اور سکرپٹ دی گئی تھی اور اس کے لیے موزوں اداکاری کرنے کی ہدایت بھی دیا گیا تھا. انہوں نے کہا کہ ان کے خلاف تو مقدمہ درج کیا گیا ہے، لیکن ٹیلی ویژن چینل اور کسی دوسرے کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.