the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی،4اگسٹ (ایجنسی) سپر اسٹار سلمان خان کے ساتھ سوناکشی کے رشتوں میں کڑواہٹ آنے کی خبروں کے درمیان سوناکشی نے اس مسئلے پر ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں کیا. 
میڈیا رپورٹس کے مطابق، سوناکشی اور سلمان کے درمیان سب کچھ اچھا نہیں ہے. واضح رہے کہ سوناکشی نے 'دبنگ' فلم کے ساتھ فلمی کیریئر شروع کیا تھا جس میں سلمان خان اہم کردار میں تھے. لیکن اب دونوں کے تعلقات میں تلخی آ گئی ہے. فلم 'دبنگ 3' سے بھی سوناکشی کو باہر کا راستہ دکھا دیا گیا ہے.
اطلاعات کے مطابق جب سوناکشی نے ارباز خان کی فلم 'ڈالی کی ڈولی' میں کام کرنے سے انکار کر دیا تھا. یہ بات سلمان کو بھی اچھی نہیں لگی اور سلمان سوناکشی سے ناراض ہو گئے.
سب جانتے ہیں کہ بالی وڈ میں سوناکشی کو اس مقام تک پہنچانے میں خان فیملی کا کتنا بڑا ہاتھ ہے. اس بات کو سوناکشی نے خود بھی کئی بار تسلیم کیا ہے. خبروں کی مانے تو تبھی سے سلمان نے سوناکشی سے اپنا رشتہ توڑ لیا ہے.
حال ہی میں جب ارباز سے پوچھا گیا کہ 'دبنگ 3' میں کیا سوناکشی سنہا نظر آئیں گی؟ اس پر انہوں نے کہا، 'ایسا ہو سکتا ہے کہ' دبنگ 3 'میں سوناکشی نظر آئیں. لیکن ایسا بھی ہو سکتا ہے کہ اس فلم میں کوئی دوسری ہیروئن کاسٹ کی جائے.
جب سلمان سے چل رہی ان بن کے بارے میں سوناکشی سے پوچھا گیا، تو انہوں نے کہا، 'میں اس بارے میں کوئی بات نہیں کرنا چاہتی پلیز اس بارے میں مجھے کوئی سوال نہ کیا جائے. '

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

مینز ہاکی ورلڈ کپ 2018 کون جیتیں گا؟

آسٹریلیا
انڈیا
بیلجیم
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.