the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

جے پور،25جنوری(ایجنسی) ہندوستان میں عدم روداری پر چل رہی بحث کو اہمیت نہیں دیتے ہوئے اداکارہ کاجول نے ہفتہ کو کہا کہ بالی ووڈ میں ایسی کوئی تقسیم کی لکیر نہیں ہے.
جے پور لٹریچر فیسٹیول کے تیسرے دن کاجول نے کہا، 'ہمارا Industry Society معاشرے میں جو چل رہا ہوتا ہے اسے ہمیشہ عکاسی کرتا رہے گا. بالی ووڈ میں کوئی تقسیم کی لکیر نہیں ہیں، نہ ہی ذات، نسل ہے اور نہ ہی عدم روداری. کاجول کے قریبی دوست فلمساز کرن جوہر نے جشن کی افتتاحی دن پر ملک میں اظہار کی آزادی سب سے بڑا مذاق ہے، کہہ کر طوفان لا دیا.
حالیہ مہینوں میں اداکار شاہ رخ خان اور عامر خان ملک میں 'بڑھتی ہوئی عدم روداری' کے بارے میں بول کر تنازعات میں آ چکے ہیں. شاہ رخ اور عامر کے ساتھ کام کر چکی کاجول نے عامر معاملے میں کچھ بھی کہنے سے انکار کر دیا.
عوامی شخصیات کے طور پر ہمارا فرض ہے کہ مناسب اور صحیح بولیں. میں نے ہمیشہ اپنے 'دل کی بات' کہی ہے اور اس میں اب بھی کوئی تبدیلی نہیں آیا ہے.
کاجول نے کہا، 'مجھے یاد نہیں پڑتا کب ایسا ہوا جب میں نے اپنی ماں کے پاس کوئی کتاب نہیں دیکھی ہو. ان کے کمرے میں 400 کتابوں کی لائبریری تھی جو ٹھیک ہمارے سر کے اوپر تھی. میرے کمرے میں بھی ایک لائبریری ہے. بنیادی طور پر، میرے گھر میں تین لائبریری ہیں. '

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.