the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،11مئی (ایجنسی) ارباز خان اور ملائکہ ارورہ کا قانونی طور پر طلاق ہو چکا ہے. بدھ کو جوڑی نے بیٹے کے ساتھ نوی ممبئی میں منعقد پاپ اسٹار جسٹن بيبر کا کنسرٹ میں شریک ہوئے . وہیں، جمعرات کو باندرہ کے فیملی کورٹ نے ان طلاق کی عرضی کی منظوری دے دی. مڈ ڈے میں شائع خبر کے مطابق، جوڑے کے وکیل نے طلاق کی خبر کی تصدیق کی ہے. بتا دیں، جوڑے کے بیٹے ارهان کی حراست ملائکہ کو دی گئی ہے. ارباز جب چاہیں ان سے مل سکتے ہیں.

لمبی ڈیٹنگ کے بعد ملائکہ اور ارباز کی 1998 میں شادی ہوئی تھی. ان کا بیٹا ارهان 14 سال کا ہے. ملائکہ اور ارباز کو آخری بار ٹی وی ریالٹی شو پاور كپل میں ساتھ دیکھا گیا تھا. اس شو کو دونوں نے کچھ وقت کے لئے ایک ساتھ میزبان کیا تھا. بعد میں ملائکہ نے شو چھوڑ دیا تھا. گزشتہ سال مارچ مہینے میں ان کی تنہائی کی خبریں آئی تھی.

دونوں کا بیان ڈی این اے میں شائع ہوا تھا، جس میں لکھا تھا، "جی ہاں، ہم الگ ہو گئے ہیں. سچ یہ ہے کہ ہم نے بریک لیا ہے لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ لوگ ہمارے بارے میں کچھ بھی سوچیں یا بات کریں. ہم نے اب تک اس معاملے میں کچھ نہیں کہا تھا، لیکن اس سے کافی کنفیوژن کرئیٹ ہو گیا ہے اور ہمارے خاندانوں کے لئے پریشانی بڑھ گئی ہے. اسی وجہ سے تمام افواہوں پر لگام لگاتے ہوئے ہم یہ بیان دے رہے ہیں. کچھ لوگ خود کو ہمارا دوست بتاتے ہوئے ہمارے بارے میں غلط معلومات دے رہے ہیں. ہمارا ایک بیٹا ہے اور ہمارے خاندان اس وابستہ ہیں. لیکن اس کے بارے میں ہم نے کچھ نہیں کہا، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ کوئی ہمارے بارے میں کچھ بھی سوچ سکتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.