the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،19جولائی(ایجنسی) بالی ووڈ کے عظیم اداکاروں میں سے ایک نصیر الدین شاہ آج اپنا 67 واں سالگرہ منا رہے ہیں. نصیر کی قابلیت کا سب سے بڑا ثبوت ہے، سنیما میں ہر طرح کے کردار میں انہیں ملی کامیابی. چاہے ہیرو کا کردار ہو یا ویلن کا ، نصیر نے ہمیشہ ہی اپنے انداز سے اپنے شائقین کا دل جیت لیا ہے. 
نصیر نے اپنے اداکاری سے نہ صرف بالی وڈ، بلکہ ہالی وڈ اور پاکستانی سلور اسکرین پر بھی اپنی شناخت بنائی ہے. ہالی وڈ فلم The League of Extraordinary Gentlemen اور پاکستانی فلم 'خدا' میں اپنی شاندار اداکاری کے ذریعے انہوں نے بین الاقوامی فلموں میں اپنا لوہا منوایا. نصیر نے ایک فلم کی ہدایت بھی کی ہے. حال ہی میں وہ 'عشقیہ'، ' راجنیتی ' اور 'زندگی نہ ملے گی دوبارہ' جیسی فلموں میں نظر آئے ہیں.
نصیر نے اپنے کیریئر کی شروعات فلم 'نشانت' سے کی تھی، جس میں ان کے ساتھ سمیتا پاٹل اور شبانہ اعظمی جیسی بہترین اداکارائیں تھیں. 'نشانت' ایک آرٹ فلم تھی. اس کمائی کے حساب سے تو پیچھے رہی، لیکن نصیر چھا گئے.
نصیر کے بھائی لیفٹیننٹ. جنرل Zameeruddin Shah شاہ علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کے نائب وائس چانسلر تھے. انہوں نے علی گڑھ مسلم یونیورسٹی سے گریجویشن کی تعلیم مکمل کی اور پروفیشنل اسکول آف ڈرامہ میں داخلہ لیا.باقاعدہ تربیت لینے کے بعد وہ تھیٹر اور ہندی فلموں میں سرگرم ہو گئے.
علی گڑھ مسلم یونیورسٹی میں تعلیم کے دوران ہی ان کی ملاقات پاکستان سے میڈیکل کی تعلیم حاصل کرنے آئیں پروین مراد سے ہوئی. پروین عمر میں نصیر سے 15 سال سینئر تھیں، لیکن اس کے باوجود دونوں میں محبت کی کیمسٹری بن گئی. نصیر نے اپنے کیریئر کی فکر کئے بغیر پروین سے نکاح کر لیا، لیکن یہ جوڑی زیادہ دنوں تک ایک دوسرے کا ساتھ نہیں دے سکی

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.