the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی،9مارچ(ایجسنی) بالی ووڈ اداکارہ کنگنا رنوت کی بہن رنگولی نے دردناک انکشاف کیا ہے. انہوں نے خود پر ہوئے ایسڈ حملے (تیزاب حملہ) کے پیش نظر اپنا درد بیان کیا ہے. اس درد کا انکشاف رنگولی نے ایک انٹرویو میں کیا.
رنگولی پر سال 2006 میں تیزاب حملہ کیا ہوا تھا. اس حادثے کے درد اور آپریشن کے دوران 57 بار رنگولی کی سرجری کی گئی. رنگولی نے بتایا کہ تیزاب اٹیک میں مبتلا شخص کا اگر وقت پر علاج نہیں ہوتا ہے تو Skin Effect ہوکر جسم کے باقی اعضاء کو نقصان پہنچاتا ہے. اس وقت سے علاج دے کر اس انفیکشن کو روکا جا سکتا ہے.
رنگولی نے انٹرویو میں کہا کہ میری ایک آنکھ کی 90 فیصد روشنی چلی گئی ہے. میرا ایک بریسٹ خراب ہو چکا ہے اور یہ سب اس وقت ہوا جب مجھے ملک میں دستیاب سب سے بہتر علاج ملا. جب میرے ساتھ ایسا واقعہ ہوا تو مجھے سانس لینے میں کافی دقت آ رہی تھی، کیونکہ سانس کی نلی سکڑ چکی تھی.
رنگولی نے آگے انٹرویو میں کہا کہ خوراک کی نلی اور سانس کی نلی زیادہ ڈیمیج ہونے کی وجہ سے میں زندگی کے لئے جدوجہد کر رہی تھی. میں ہسپتال میں بھرتی تھی اور اس وقت کئی آپریشن کا سامنا کیا. ہر دن مجھے الگ الگ آپریشن کے لئے آپریشن تھیٹر میں لے جایا جاتا تھا. پلاسٹک سرجری اتنی آسان نہیں ہوتی. اس سے آپ کا چہرے بالکل مختلف ہو جاتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.