the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/26جولائی (ایجنسی) ملک میں بے روزگاری کا عالم یہ ہے کہ زیادہ تر علاقائی روزگار آفس محض معلومات دینے صرف کے لئے رہ گئے ہیں. آپ کو جان کر حیرانی ہوگی کہ گجرات کے علاوہ پورے ملک کے روزگار مراکز کی طرف سے 2015 میں ملازمت دلانے کا اوسط 0.57 فیصد رہا. اگر ہم روزگار مرکز میں کام کے لئے تلاش میں رجسٹریشن کرانے والوں کی بات کریں تو ہر 500 لوگوں میں سے صرف 3 ملازم مل پایا ہے.

ریاستی اعداد و شمار پر جائیں تو روزگار مرکز کی طرف سے کام دلانے کے معاملے میں گجرات ملک میں اول ہے لیکن کام تلاش کرنے والوں کی سب سے زیادہ تعداد تمل ناڈو میں رہی ہے. گجرات اور گوا کو چھوڑ دیں تو ملک کا کوئی بھی ریاست ایک فیصد لوگوں امیدواروں کو بھی روزگار نہیں دلا پائے. انڈین ایکسپریس میں شائع خبر کی مطابق گجرات کے علاوہ پورے ملک کے روزگار مراکز کی طرف سے سال 2015 میں نوکری دلانے کا اوسط 0.57 رہا ہے.

نیشنل کیریئر سروس کے تحت پورے ملک میں چلنے والے روزگار مراکز میں 53 شعبوں میں تین ہزار لوگوں کو پرائیویٹ اور سرکاری نوکری دلائی گئی. نیشنل کیریئر سروس کے پورٹل پر دستیاب معلومات کے مطابق اس دوران کل 14.85 لاکھ لوگوں نے کام کے لئے رجسٹریشن کرایا تھا. پورٹل نوکری میلے بھی لگواتا ہے جس سے آجر اور امیدوار آپس میں بات چیت کر سکیں. لیبر کی وزارت کے سالانہ رپورٹ کے مطابق روزگار مرکز کی طرف دلائی گئی زیادہ تر روزگار نجی شعبہ کی تھیں. لیبر اور روزگار کی وزارت کی طرف سال 2012 سے ستمبر 2015 تک کے اعداد و شمار جمع کئے گئے ہیں.

گجرات میں یہ اوسط گزشتہ کئی سالوں سے 30 فیصد سے زیادہ رہا ہے. اگرچہ سال 2015 کے پہلے نو ماہ میں لیبر اور روزگار کی وزارت کے تحت کام کرنے والے ملازم مراکز میں رجسٹریشن کرانے والوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوا تھا. گزشتہ چار سالوں سے روزگار مراکز میں رجسٹریشن کرانے والوں کی تعداد بڑھتی جا رہی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.