the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،17ڈسمبر(ایجنسی) کلاس کے اندر انٹرنیٹ کا استعمال امتحان میں طالب علموں کے پوائنٹس کو متاثر کر سکتا ہے. ایک نئی تحقیق میں پایا گیا ہے کہ اس سے صرف اوسط طالب علم ہی نہیں بلکہ ذہین طالب علموں کی کارکردگی پر بھی اثر پڑتا ہے. امریکہ میں مشی گن اسٹیٹ یونیورسٹی نے تعارفی نفسیات کورس کے دوران لیپ ٹاپ کے استعمال کا مطالعہ کیا اور پتہ چلا کہ طالب علم کلاس کے کاموں سے الگ دوسری چیزوں کے لئے اوسط 37 منٹ انٹرنیٹ کا استعمال کرتے ہیں.

طالب علم سوشل میڈیا پر، میل پڑھنے، کپڑے وغیرہ خریدنے اور ویڈیوز دیکھنے میں زیادہ تر وقت گزر کرتے ہیں. محققین نے پایا کہ اس سے ان کا تعلیمی کارکردگی متاثر ہوتی ہے. یونیورسٹی میں نفسیات کی پروفیسر اور اس تحقیق کی سربراہ مصنفہ سوزین راوجا نے کہا، انٹرنیٹ کا استعمال طالب علموں کی سالانہ امتحان کے نتائج کو متاثر کرنے والا ایک اہم عنصر ہے جو ان کی ذہانت کو بھی چھین لیتا ہے.

پروفیسر ے کہا، کلاس کے کاموں سے الگ دوسری چیزوں کے لئے طالب علموں کو انٹرنیٹ سے یہ نقصان دہ رشتہ، طالب علموں کو کلاس روم میں لیپ ٹاپ کے استعمال کے لئے حوصلہ افزائی کرنے کی منصوبہ بندی پر بھی سوال کھڑے کرتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.