the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com



10 ویں پاس نوجوانوں کے لئے ڈرائیور کے سرکاری عہدوں پر کام حاصل کرنے کا بہترین موقع آیا ہے. چندی گڑھ نقل و حمل اپکرم نے بس ڈرائیوروں کے 114 عہدوں پر بھرتی نکالی ہے.

ان خطوط پر آخری طور پر منتخب درخواست گریڈ کے طور پر 5،910 روپے سے 20،200 روپے ماہانہ اور 2،400 روپے گریڈ پہ دیے جانے کا انتظام کیا گیا ہے.

ان عہدوں پر درخواست کرنے کے لئے امیدواروں کی عمر کی حد کم از کم 25 سال اور زیادہ سے زیادہ 35 سال مقرر کی گئی ہے. محفوظ طبقے کے امیدواروں کے لئے قوانین کے مطابق عمر کی حد میں چھوٹ کا انتظام کیا گیا ہے.

تشہیر عہدوں پر درخواست کرنے کے لئے امیدواروں کو منظور شدہ اسکول سے 10 ویں کا امتحان پاس ہونے کے ساتھ بھاری گاڑی ترسیل کا طبیب لائسنس اور کم از کم 5 سال کی گاڑی ترسیل کا تجربہ ہونا ضروری ہے.

اودےن فیس کے تحت عام اور دیگر پسماندہ طبقے کے امیدواروں کو 800 روپے اور سپریم کورٹ اور سابق ملازم طبقے کے امیدواروں کو 400 روپے دینے ہوں گے.

تشہیر عہدوں پر درخواست دینے کی آخری تاریخ 30 نومبر 2015 مقرر ہے. درخواست سے سبدھت دیگر معلومات کے لئے امیدوار چندی گڑھ نقل و حمل اپکرم کی سرکاری ویب سائٹ www.chdctu.gov.in پر لاگ آن کریں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.