the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،1نومبر(ایجنسی) دہلی یونیورسٹی 'دہلی اسکول آف جرنلزم' قائم کرکے اگلے سال سے صحافت میں پانچ سال کا Integrated کورس شروع کرنے جا رہا ہے جس میں صحافت کی معیاری تعلیم فراہم کی جائے گی. اس کے ساتھ ہی صحافت کی موجودہ کورس بھی جاری رہیں گے.

دہلی اسکول آف جرنلزم کے تحت شروع کیے جانے والے پانچ سال کے اس کورس میں طالب علموں کے پاس یہ سہولت رہے گی کہ وہ چاہیں تو تین سال بعد گریجویٹ کی ڈگری لے کر ہی رک جائیں یا وہ چاہے تو پانچ سال پورے کر ماسٹرز تک کی ڈگری حاصل کریں .

اس کورس کا بنیادی مقصد اعلی معیار کی تعلیم فراہم کرنے کے لئے ایک بہترین مرکز قائم کرنا اور نوجوانوں کو تربیت دینا ہے تاکہ وہ صلاحیت، مہارت اور پیشہ ورانہ رویہ کے ساتھ اس پیشے میں داخل ہو سکیں.

دہلی یونیورسٹی کے وائس چانسلر یوگیش تیاگی نے بتایا، '' دہلی یونیورسٹی میں مجوزہ 'دہلی اسکول آف جرنلزم' کا بنیادی مقصد اعلی معیار کی تعلیم فراہم کرنے کے لئے ایک بہترین مرکز قائم کرنا اور نوجوانوں کو تربیت دینا ہے تاکہ وہ صلاحیت، مہارت اور پیشہ ورانہ رویہ کے ساتھ اس علاقے میں قدم رکھیں-

انہوں نے بتایا، '' اس کورس میں رپورٹنگ، ایڈیٹنگ اور فوٹوگرافی کی طرح کچھ موضوع ویسے ہی رہیں گے جو صحافت کے بنیادی بنیاد ہیں اور طالب علموں کو پڑھايے جاتے ہیں لیکن اس میں کچھ نیا بھی شامل کر دیا گیا ہے جو بالکل مختلف ہو جائے گا. ''

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.