the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

حیدرآباد، 2مارچ(ایجنسی) تلنگانہ حکومت نے ریاست کے سماجی بہبود رہائشی خاتون ڈگری کالجوں میں کچھ موضوعات کے داخلے صرف غیر شادی شدہ خواتین کے لئے صرف کھولے ہیں. Telangana Social Welfare Residential Women's Degree Colleges (TSWRWDC) کی طرف سے 2017 کے انٹرنس ٹیسٹ کے لئے جاری کئے گئے پراسپیکٹس میں صاف طور پر لکھا گیا ہے کہ اس امتحان کے لئے صرف غیر شادی شدہ عورتیں ہی درخواست دے.

اس سلسلے میں بات کرتے ہوئے ایک اہلکار نے بتایا کہ ایسا کرکے بچوں کی شادی پر روک لگانے کی کوشش کی جا رہی ہے. وہیں ایک اور افسر نے وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ کئی بار اس طرح کے رہائشی کالجوں میں شادی شدہ خواتین توجہ بھٹکا دیتی ہیں. بتایا گیا کہ ایسا کرنے کی وجہ یہ ہے کہ شادی شدہ عورتوں سے ہفتے - پندرہ دن میں ملنے ان کے شوہر آتے ہیں اور اس سے غیر شادی شدہ لڑکیوں کی توجہ بھٹک سکتا ہے.

پراسپیکٹس میں تمام معلومات کے ساتھ ساتھ یہ واضح طور پر لکھا گیا ہے کہ شادی شدہ خواتین کو فرسٹ ایئر ڈگری کورس کے لئے موقع نہیں دیا جائے گا. بتایا جا رہا ہے کہ ریاست میں ایسے قریب 23 رہائشی خاتون ڈگری کالج ہیں جہاں ہر سال 280 طالب علموں کو بھرتی کیا جاتا ہے اور انہیں ہر طرح کی سہولت مفت میں دستیاب کروائی جاتی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.