the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسیقی میں 92 پوائنٹس لیکن نہیں معلوم انترا-مکھڑے کا فرق!
پٹنہ،یکم جون(ایجنسی) بہار بورڈ دسویں کے نتائج کا اعلان ہو گئے ہیں اس کے بعد سے ان پر سوال اٹھنے شروع ہو گئے ہیں اور تنازعہ سامنے آنے لگے ہے پہلے اس بات پر تنازعہ ہوا کہ بہار بورڈ کے 64 فیصد طالب علم امتحان میں فیل ہو گئے اور اب نیا تنازعہ بہار بورڈ کے آرٹس ٹاپر گنیش کمار کو لے کر سامنے آیا ہے.

گنیش کمار اس تنازعہ کے بعد سے لاپتہ ہے اس نے جس رامندن سنگھ جگدیپ نارائن اسکول، سمستی پور سے تعلیم حاصل کی اور فارم بھرا، وہ اسکول بالکل سادھنوهين ہے. ایسے اسکول سے اسٹیٹ ٹاپر نکلنے کی بات شک پیدا کرتی ہے.

اس اسکول میں موسیقی کے کا کوئی سامان دستیاب نہیں ہے. لیکن، ٹاپر گنیش نے میوزک موضوع سے امتحان اور دی اور اس عملی میں 70 میں 65 پوائنٹس بھی ملے. وہیں میوزک کے 30 پوائنٹس کی تھیوری میں اس کے 18 پوائنٹس ملے ہیں. ہندی میں 100 میں 92 پوائنٹس ملے.

جس اسکول سے گنیش کمار نے ٹاپ کیا ہے، اس میں ایک بھی تربیت استاد نہیں ہے. اسکول میں صرف چھ کلاس روم ہیں. لیبارٹری بھی نام کے لئے ہے. لائبریری میں برائے نام کی کتابیں ہیں. عمارت کی پکی چھت بھی نہیں ہے. نہ ہی اسکول میں بجلی ہے.

سب سے بڑی بات تو یہ ہے کہ اس اسکول کے نام کی معلومات ڈسٹرکٹ تعلیم عہدیدار تک کو بھی نہیں تھی. اگرچہ، اسکول مینجمنٹ کی سیاسی گلیاروں میں پہنچ ہونے کی بات سامنے آ رہی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.