the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

فرانس/22جنوری(ایجنسی) فرانس کی ایک فحش اداکارہ کو بچے سیکس کے لیے میسج کررہے ہیں۔
نکیتا nikita بیلوسی نام کی یہ فحش اداکارہ اس سے اتنی گنگ آگئی ہے کہ انہوں نے ٹیوٹر پر اپنا غصہ ظاہرکرتے ہوئے اس کے لیے والدین کو ذمہ دارٹہرایا ہے۔ نکیتا کا کہنا ہے کہ وہ بچوں کو سیکس کے بارے میں بچوں کو تعلیم کرکر کے تھک گئی ہے۔ 

28 سال کی فحش اداکارہ نے کہا ہے کہ 12 سال تک کے لڑکے انہیں پیغام بھیج رہے ہیں. اداکارہ نے ٹویٹر پر کچھ حیران کرنے والے پیغامات بھی شیئر کیے ہیں. اداکارہ نے ایک لڑکے کو جواب دیا تھا 13 سال کے لڑکے‘ اپنا ہوم ورک کرو۔ دوبارہ میسج مت کرنا نہیں تو والدین کو بھیج دونگی.

فحش اداکارہ نے کہا ہے کہ والدین اپنے بچوں کو بالکل بھی سیکس ایجوکیشن نہیں دیتے ۔ انکا کہنا ہے کہ والدین اپنے بچوں کو انٹرنیٹ پر فحش فلمیں دیکھنے سے روکنے کے لیے صحیح قدم نہیں اٹھا رہے ہیں.

نیکتتا کے ٹویٹ کو 14 ہزار سے زیادہ ریٹویٹ کیا گیا ہے. کئی لوگوں نے فحش اداکارہ کی تعریف کی ہے کہ انہوں نے جنسی تعلیم کا مسئلہ اٹھایا ہے.

فحش اداکارہ نے 4 بچوں کے پیغامات کے اسکرین شاٹس کا اشتراک کیا ہے جو اداکارہ سے جنسی تعلقات کا مطالبہ کررہے ہیں. ایک لڑکے نے فحش اسٹار کو لکھا کہ میری عمر 13 سال کی ہے اور میں آپ کا پرستار ہوں .....

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.