the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com


ہندوستان عالمی معیشت میں چمکتا اور روشن مقام بنا رہے گا اور 2016-17کے دوران ان کی اقتصادی ترقی کی شرح 7.8 فیصد رہنے کا اندازہ ہے. یہ اضافہ کی شرح چین کی ترقی کے مقابلے تقریبا ایک فیصد زیادہ ہوگی. عالمی بینک نے یہ بات کہی ہے.

عالمی بینک نے اپنی تازہ عالمی اقتصادی امکان رپورٹ میں کہا ہے- عالمی بینک نے ملک کی اقتصادی ترقی کی شرح کو سال 2015 کے لئے معمولی 0.2 فیصد اور 2016 اور 2017 دونوں کے لئے 0.1 فیصد کم ہے. عالمی بینک کی یہ رپورٹ ہر چھ ماہ میں جاری کی جاتی ہے.

رپورٹ میں کہا گیا ہے، تاہم، ہندوستان عالمی معیشت چمکتا روشن مقام بنا رہے گا کیونکہ چین کی معیشت اور موسم خزاں کا خدشہ ہے. ہندوستان پورے ایشیا کے علاقے متاثر کن معیشت ہے اور اس اس سال میں 7.8 فیصد اضافہ حاصل کرنے کی امید ہے. اگلے دو سال کے دوران اس 7.9 فیصد اضافہ حاصل کرنے کی امید ہے.

عالمی بینک کا اندازہ ہے کہ 2015 میں چین کی معیشت میں 6.9 فیصد کی متوقع اضافہ رہنے کی توقع ہے. اس سے پہلے عالمی بینک نے جون میں جو اندازہ لگایا تھا تازہ اندازہ اس 0.3 فیصد کم ہے. رپورٹ کے مطابق چین کی اقتصادی ترقی سال 2016 میں 6.7 فیصد اور اس کے بعد 2017 اور 2018 دونوں سال میں 6.5 فیصد رہنے کا اندازہ ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

آپ کو لگتا ہے کہ #MeToo مہم انصاف حاصل کرنے کے لئے جنسی طور پر ہراساں متاثرین کی مدد کر رہا ہے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.